diumenge, 20 de juliol del 2014

El meu primer triatló

 

Hola runners

Per fi el meu primer triatló!!!!!  el somni que anava perseguint durant tant de temps!!!! ja s’ha complert  i us haig de confessar que un cop fet en van faltar metres.
Ja portava molt de temps  entrenant  pel triatló  però no en tenia cap a la vista fins que vaig buscar un en el qual no i hagués molta gent i pogués fer-lo mes còmode  possible.
 Arriba el gran dia, la meva inscripció era de no federats i sortia a las 10 del mati però jo a las 6:30 ja estava en peu repassant tot lo que m’havia preparat la nit abans, gels,barretes, isotònica, la bici que estigues bé .....etc.
Arribem  a Sant Pol a las 8:30 per poder recollir el dorsal amb temps i començar a preparar-ho tot, però no em  deixen entra a boxes amb lo qual em quedo aspectant  a tot lo que passava a las transicions dels federats a boxes.
A las 9 per fi ens donen l’entrada, col·loco  la bicicleta a lloc,  m’ho preparo tot de manera que no em falli  res a la hora de les transicions, calas a la bicicleta amb gometes, pols de talco, les bambes de córrer ,casco bici, etc.... amb lo qual nomes em quedava posar-me el neoprè.
Companys  del paradise comença’n a arriba i m’ajuden a col·locar neoprè i aguantar bosses i  ha intentar calmar-me . Arriba l’hora, vaig cap al aigua, començo a escalfar, nedant estic molt còmode i amb sento molt be, amb la única intenció d’acabar el triatló i disfrutar-lo,
Natació:10del matí  donen el tret de sortida, corro  cap a l’aigua saludant a tots el companys que m’havien vingut a veure, començo be fins que la gent  començar a tirar-se al damunt donant cops, gent parada en mig del trajecte, en fi  un caos. Fins arribar a la primera boia sembla que tothom s’escampa una mica mes i començo a nedar mes còmode de manera que  agafo  el ritme i puc tirar una mica mes. Arribo a la sorra i començo a treure’m el neoprè per mirar de fer una rapida transició. A boxes acabo de treure’m el neoprè i començo a preparar-me per la bicicleta. Quan vaig preparar-ho no vaig tenir en compte que la transició la faria desde el passadís del mig amb lo qual el casc em va quedar al  l’altre costat i vaig tenir que anar a buscar-lo ja que el jutge no et deixar passar per sota la barra on descansen las bicis  , però la veritat que no em va afectar gaire, agafo la bici i a per els 20,6kms.
Bici: Recorregut de sortida amb sorpresa ja que havia una pujada súper forta fins arribar a la N-II i un cop arribas encara tens una pujada mes , però be com diu el meu amic Francesc tot lo que puja baixa i anava amb aquesta mentalitat,recorregut preciós vora del mar ,passo per hotel gran sol i fins el far de Calella i tornada aquet recorregut tres vegades, la ultima volta pujo la intensitat i tiro de cames fins arribar a la transició de bici a córrer que la faig molt rapida.
Córrer: Recorregut per el parc on estaven els boxes, lo mateix un circuit que fa un total de 5 km,  en els quals em vaig troba’n a tots els meus companys sentin com animen  i  donant forces per aquets últims metres .Us haig de dir que desprès d’haver nedat 750m, anar 20km amb bici, no em pensava pas que m’anés tant bé el córrer, de las tres disciplines va ser la que millor em va anar.
Com sempre vull donar las gracies a tots als que heu fet possible aquet somni i m’heu acompanyat en aquet dia tant important  per mi.
Triatló Sant Pol de Mar 2014
NATACIO: 750M ……………………..  22:26 min
BICICLETA: 20,4Km………………….. 48:34 min
CORRE:5Km…………………………… 21:47 min
TEMPS TOTAL:…….. 1:32:52
Us deixi-ho unes imatges:
 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 

 
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada